Aj' se dogovorimo nešto...
Kada kucate reply ILI citirajte samo deo na koji odgovarate, pa vaš odgovor
stavite ispod ILI napište vaš odgovor na vrhu poruke, a celu prethodnu poruku
citirajte ispod.

Ovo dole, kako je Maja odgovorila, je katastrofa... Na dnu, ugnježnjeno u drugi
citat...
Katastrofa!

Ako se opredelite za prvu varijantu (da citirate samo deo na koji odgovarate)
*OBAVEZNO* obrišite zaglavlja (from: , date: i tako dalje).
Dalje, trudite se da vaš odgovor počne *ISPOD* citiranog bloka a ne u njemu.

Dobar primer:
----------
> Tuđ tekst
> Tuđ tekst

Moj tekst
----------

Loš primer:
----------
> Tuđ tekst
> Tuđ tekst Moj
tekst
----------

Ako se već dopisujemo, to bi trebalo da liči na nešto a ne da bude
neorganizovani haos.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Death: You can't tell anyone that I'm here. For if you do, the consequences
could be dire.
Peter Griffin: Go on...
Death: That's it.
[to Lois]