On 10/22/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Veoma, veoma daleka

Ne toliko daleka kao sto se nadas...

Ja sam nekad spadao u poslednje ljude koji bi koristili webmail, a
vidi me sad...

> Ako stalno moraš da se seliš, ili kupiš notebook ili podesiš da ti pop
> klijent ne briše poruke sa servera.

Jes, a ako imam desktop i notebook, nisam lud da palim notebook samo
zbog maila... Sto dokazujem i u praksi :-)

> A šta ako crkne server pa ti mailovi odu u nepovrat?

Realno, 100x jev eca sansa da ti se pojebe lokalni comp, nego server.
Pogotovo Google.

> Ili, slučajno zaboraviš da se izloguješ i neko ti obriše sve mailove?

Onda si debil, i nema ti spasa.

> Mislim, sve je to gledanje ekstrema...
> Više volim kad bilokom obliku arhive imam direktan i stalan pristup; i kad mi
> pretraživanje iste ne zavisi od nepotrebnih faktora.

Pa i ovom obliku imas direktan i stalan pristup :-p