Taj f. Evo npr. sutra ja upoznam neku likinju, i znaci ne muvam je, cisto neobavezna prica, i pitam je kakve je poze imala predhodne noci sa deckom... mi'sh da bi mi rekla Bi qrac... E pa takve likinje npr. u Kanadi su mi prilazile i pocinjale da pricaju o takvim stvarima dok mi nisu znale ni ime...

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Poenta cele price je da NIKO ovde nije rekao da je
> sex nesto ruzno...

Ovde niko, ali takav je stav vecine ljudi ovde, svi se
kao prave fini. Tacnije to mozda i nije njihov stav
ali je toliko opsteprihvacen da ga svi isticu kao svoj
stav.
Znas kao , jujuju sramota.

Jazzy;-)

Yahoo! FareChase: Search multiple travel sites in one click.
http://farechase.yahoo.com

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos