Narodnjake ne slusaju odrasli, narodnjake slusaju svi koji su seljaci ili zele da budu seljaci... (ne u bukvalnom smislu te reci, naravno)

Inace, ajde Ro, recici cu ti na prost nacin... Uzmi prosek godina publike na Metalu ili Trensu na primer, i uporedi sa prosekom publike na neko clubbing muzici (proghouse npr.) ili npr. nekoj inteligentnijoj gitarskoj muzici (ne kazem da metalu ili trensu nema inteligentantnih stvari, ima u metal progametala i u trnesu progtrensa :-) i sl. salim se, iam tu jos svasta), ali u globalu sta mislis sto je to tako?

Veruj mi, nije dzaba!!!

K'o neevolira taj zaostaje, a prica o ukusima bilo sto se tice kvaliteta ili duzeine slusanaj je jedna najveca glupost...

Pre neki dan je gostovala ona nase modna kreatorka sto zivi u Parizu, na Studiu B ili tako nesto... Lepo rece "Jedan je dobar ukus" (sto nema veze sa ovom temom, ali sam se sada setio :-))

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/17/05, Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ljudi odrastaju.

E sad... Znaci, po tebi, produkt odrastanja je neminovno odbacivanje
muzike koju ste nekad slusali u korist drugih, dijametralno suprotnih
pravaca? Sta je sledece, znaci sa 35-40 ces slusati narodnjake, jer
bozemoj vidim da vecina likova u tim godinama slusa to?
Vec sam ranije pisao kako me, podjednako, a mozda i vishe, od
nalozenih NSBM  klinaca-metalaca koji misle da su mnogo jake face time
sto su sa interneta skinuli mp3-ove od par pitaj-boga bendova,
nerviraju isti ti kad "odrastu", pa 2-3 godine kasnije, pod etiketom
da su "odrasli", preziru metal, metalce i statijaznam, jer oni sad,
bozemoj, slusaju neku drugu, "bolju" muziku, bila to elektronika,
kucevina, dzez, bluz, klasika, ili psihodelik rok. U redu je da se ne
primas na iste stvari / bendove kao nekad, i da siris vidike, pa cak
je u redu i da potpuno napustis pravac koji si slusao, ali nemoj da se
pravis pametan i da prebacujes drugima zbog toga!
Besides, da promenite muz. ukus sa 20-ak godina u odnosu na onaj koji
ste imali sa 13, je normalna pojava, ali ako ga drasticno menjate u
odnosu na onaj koji ste imali sa 18, to vec, po meni, spada u
konformizam, ili konformisticki metod izigravanja individualnosti
(ista stvar se dogadja kad tipovi stave mindjusu u uvo u zelji da budu
posebni, kao da to ne radi svaki drugi...).

Sem toga, znaci da smo mi matoriji sa liste, jos nedozreli klinci u
odnosu na vashe eminencije, sta li? Dobro, de, jesmo mi nedozreli, ali
ovo je poprilicno neadekvatan i nezasnovan nacin da nam to stavljas do
znanja!

> Ni ja ne shaljem......

Ali Che je poslao...

> Nisi slushao dovoljno da bi mogao da komentarishesh to i to ne kazem
> zarad prozivanja i smaranja, nego zato shto jeste tako...i ja sam to
> mislio o tehnu, ali to je previshe shirok pojam da bi ga sveo na bdc,bdc...

bla bla, videli smo cheovu disertaciju i ko zeli da ulazi dalje u to,
pitace, da si dovoljno "odrastao" preskocio bi ovu recenicu (koja je,
pride, bila u kontekstu naredne 2).

Yahoo! Model Search - Could you be the next catwalk superstar? Check out the competition now

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music