A koje su to predrasude prema ljudima sto slusaju el. muziku? (zanemarujem trensere, oni jesu sljam :-P)

Mislim boraveci toliko godina pored konzervativnih metalaca, sta imas protiv ovih ljudi...

Ako mene pitas, ne volim da generalizujem, ali 2 najbolje vrste ljudi koje znam:

Punkeri/sharpovci
Clubberi

3 najgore vrste ljudi koje znam:

shabani, glupi fesneri, nacisti, nacionasliti i svi slicni tome
metalci
trenseri

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/17/05, Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ne ja ne mislim da je obavezno da odbacish metal kad odrastesh...to
> uopshte nisam rekao...poenta je da je savrsheno normalno da u nekom
> srednjoshkolskom uzrastu zelish da pripadash nekog grupi ljudi koji te
> prihvataju kakav god da si jer slushash njivovu vrstu muzike...kada to
> prodje, a trebalo bi da prodje, prestajesh da budesh zadrti metalac i
> pocinjesh da slushash shta ti se svidja...to ne znaci da prestajesh da
> slushash ono shto ti se svidja u metalu, ali je definitivno nemoguce da
> ti se apsolutno nishta osim metala ne svidi...dok si u srednjoj skoli
> [...]

Erm, vidish, kad je neka moja ekipa u osnovnoj slushala metal, meni se
dopadala cela pricha, ali ne bi se moglo reci da sam tad bio u tome
toliko (prosto, nisam nesto preterano bio zainteresovan za muziku). U
momentu kad mogu da kazem da sam poceo da ga slusam (negde 7-8
razred), ekipa je vec presla na druge, komercijalnije stvari (osim par
iskrenih pankera). U srednjoj, bio sam jedan od retkih, tako da nisam
imao s kim da se uklapam, sem sa par njih sa kojima sam se skontao bas
preko muzike. Tek u poslednjih par godina to je postao neki trend, pre
toga je bio chist underground (kod nas), takoreci tokom celih 90-ih.
Isto tako, u toj srednjoj skoli sam slusao i grunge, i hard rock, i
poneki core,  i blues, koje i dan danas slusam, neke manje, neke
visjhe, sa (ajd sad) izuzetkom ovog ili onog. Ne odbacujem mogucnost
da cu u nekoj buducnosti slusati i neki oblik elektronske muzike, jer
sama muzika mi nije toliko odbojna kao prosecna publika, ali to ne
znaci da cu odbaciti ono sto sam pre slusao. Tako da se tvoja poenta i
ne odnosi na mene, prosto zato sto metal nisam poceo da slusam zbog
trenda, nego zato sto mi se dopala muzika! Chuo sam "Alison Hell" i to
je bilo to! Paralelno sa tim sam, recimo, slusao Dead Kennedys jer mi
se, isto tako, dopadala muzika, a to je nesto sto, recimo, ne bih smeo
da priznam ni onim metalcima ni pankerima s pocetka price!
A predrasude - sto sam stariji, sve ih vishe imam, chak razvijam nove,
i to sa razlogom! ]:-)

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail