On 11/17/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Narodnjake ne slusaju odrasli, narodnjake slusaju svi koji su seljaci ili
> zele da budu seljaci... (ne u bukvalnom smislu te reci, naravno)
>
> Inace, ajde Ro, recici cu ti na prost nacin... Uzmi prosek godina publike na
> Metalu ili Trensu na primer, i uporedi sa prosekom publike na neko clubbing

Evo malo i tebi na prost nacin -  posmatraj starosnu distribuciju
ljudi koji  su glasali za radikale...

Irelevantno? Isto tako je i ovo irelevantno.

Ako pretpostavimo da je jedan od razloga zasto je publika na trance-u
u proseku starija, je i to da se trance, ili bilo kakva elektronska
muzika in general, smatra, zbog nekih svojih podpravaca koji su
komercijala, "kosher" muzikom, dakle mozes da ides na paaarti i da
budes kuuul, i da te ekipa s posla ne gleda popreko, za razliku od
metala, koji, bas zbog toga, slusaju klinci koji bi da budu
"buntovni". To je jedan od razloga.
Jednostavnije, elektronika je komercijalnija, dakle  prijemcivija
sloju gradjana koji bi da se uklopi u prosek i ne zeli da bude nekako
etiketiran, sto mu uglavnom dodju oni koji su prosli pubertet pa misle
da su "porasli" i da je vreme da se uprosece. Ma koliko ti imao dobrih
i originalnih muzicara, isto tako imas 10 puta vishe djubreta i
DJ-ovog i DJ-onog, koji znaju da puste plocu i pomere 3 potenciometra
i posisali su svo znanje ovog sveta... I naravno publiku koja je
njihovoj popularnosti doprinela u zelji da bude IN.

Sve ovo nema veze sa tim kakva je muzika u pitanju, da li valja ili
ne, i u svakom pravcu ima i dobrih i losih stvari... I naravno da je
normalno da ukus evoluira, ali evolucija najcesce znaci i zadrzavanje
onog sto je valjalo, a ne odbacivanje svega.
A sigurno ne znaci "ja slusam tehno, vise ne slusam metal, jer sam
odrastao". To je valjda najdetinjastiji stav koji sam cuo, i sam sebe
demantuje...