> True... Jes' da sam polozio kod njega ispit iz prve, sa cca 3 dana
> pripreme, al polagao sam stvari koje _znam_ (il' sam bar mislio da
*snip*
> Sve u svemu brace yourselves, mada verovatno da ako izadjes na ispit
> lezerno nece praviti toliko problema...

Jeb'o sebe, znachi nema mog tradicionalnog odbacivanja "manje bitnih
informacija", nego sve da shtrebam.
Luckilly ccu imati vishe od nedelju dana za to, tako da dobro.
(loshe je shto treba spremiti josh 5 ispita za isto vreme, al' oni me ne plashe
ni najmanje ;))

> A, sta vam predaje?

Uvod u organizaciju rachunara
http://www.raf.edu.yu/studije/DDS/RAF_DDS_CS120.htm

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: I find the toothpaste with the pump is a little easier to get on
the brush. Ummm... you might have noticed my underwear has a hole in it. It's
uh... you know, I... I don't see any reason to throw it out. The waist is still
fine. You know, see. See, it's still real stretchy.

Robert Osswald wrote:

> --
> * Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *
> * ICQ:25691421 * Y!:robertosswald * AIM:rosswald76 *
> * MSN:[EMAIL PROTECTED] * Jabber:[EMAIL PROTECTED] *
>

> Stay Metal,
> YU Metal.

Stay Metal,
YU Metal.