Nikola Pavlicevic wrote:
> Nemoj da izvrces ono sto sam rekao i da se pravis pametan. Ta moja
> poruka uopste nije govorila o razlicitostima nego o saradnji. Ako te bas
> zanima, razlika je u tome sto mi imamo sire "polje delovanja" (to jest,
> ne radimo samo Metal). To nije bitno posto, kao sto rekoh, odlicno
> saradjujemo sa Legacyem.

Uopshte ne izvrcem ono shto ti pishesh, samo ctiram. Al' stvarno me
zanima kako je moguce da postoji toliko organizacija u BGu sa apsolutno
istim cljevma i da se opet nishta osetno ne menja. Opet isti broj i
kvalitet (ili nedostatak istog) deshavanja...
I u chemu se TACHNO ogleda ta vasha saradnja sa Legacyem??

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Check out the new improvements in Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/7EuRwD/fOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM