I per què no? jo m'apunto. El trobo a faltar una entitat que estigui centrada amb el món del PL "únicament" i molt més concretament en el món del Linux. Softcatala ha fet una feina molt bona i interessant durant anys però sempre he trobat a faltar un compromís clar amb el món purament "linux".

O. Castell