No voldria entrar en disputa per una qüestió tan remenada ... si algú s'ha sentit ofes per alguna cosa que he dit no era la meva intenció ... ben bé era tot el contrari (us estic dient que softcatala ha estat dels pocs que ho ha fet).

Jo també penso que el PL s'ha d'estendre a tot ... de la mateixa manera que opino que al nostre sistema educatiu s'ha d'ensenyar de tot el que hi ha en l'àmbit tecnològic (Microsoft també) i s'ha d'educar en la diversitat, potenciant en el futur la possibilitat d'escollir als nostres fills.

Únicament intentava remarca la idea de què, efectivament, falta alguna assossiació catalana dedicada al Linux amb intencions no lucratives com hi ha a altres llocs, que aglutini la gran "linuxdiversitat" catalana.

En definitiva: que em sembla una molt bona idea.

O. Castell