En/na Oscar Castell i Marcos ha escrit:
I per què no? jo m'apunto. El trobo a faltar una entitat que estigui centrada amb el món del PL "únicament" i molt més concretament en el món del Linux. Softcatala ha fet una feina molt bona i interessant durant anys però sempre he trobat a faltar un compromís clar amb el món purament "linux".

Softcatalà no és un grup d'usuaris de Linux i no ha pretès mai ocupar aquest espai. De totes formes, el debat és més enllà de Linux en aquest cas, és del programari lliure en general. Linux és només una peça de programari lliure.

Salut,

Jordi,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/