Hi a la CATPL i la" Barcelona Open Source " (?), algunes càtedres i grups universitaris, i softcalà
però sí, cal articular-se i aconseguir tenir representants als consells tecnològics o ser consultats per la secretaria..

Com i a on per començar a treballar?
-Proposo implicar-hi els col.legis professionals,

Joan Codina

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:
Hola,

Jo ho veig amb bons ulls. Cal un lobby de pressió per tal d'impulsar el programari lliure i fer pressió als polítics. Caldria que associacions, persones i organismes ens agrupessim per fer arribar la veu de la comunitat de programari lliure als polítics que, ves per on, ara s'han "oblidat" del programari lliure. Hi ha en perill un projecte (Linkat) que ha nascut amb bones intencions i arribarà a mal port per la deixadesa dels polítics de torn.

Necessitem més opinions i fer quelcom, cal un catalitzador i que tothom hi doni suport.

Intentem agrupar tothom, fem una associació? Cal recolzar el P.L. i que torni a ser qüestió de govern.

Joan de Gracia

Javier Cuchí <[EMAIL PROTECTED]> escribió:
El vie, 15-09-2006 a las 16:45 +0200, Dr. Joan de Gracia escribió:

> Em plantejo un seguit de preguntes: Acabarà d'arrencar el programari
> lliure en aquest país? Els partits polítics tenen clar què representa
> el programari lliure?

Aquí tenim un problema molt important (i sorprenent): no hi ha, en la
nostra societat civil, una entitat associativa senyera en aquest àmbit a
l'estil de com existeix, a nivell del conjunt d'Espanya, un Hispalinux
(i deixem-nos ara de si Hispalinux té aquests o aquells problemes: ja
enteneu el que vull dir). Sembla que Catalunya, amb una societat en
principi més desenvolupada, més ciutadana, si es pot dir així, hauria de
tenir una gran entitat -gran, tal com es pot entendre a aquest nivell i
en aquesta matèria- forta i amb influència mediàtica. Contràriament, el
món SL és molt atomitzat. Hi ha bones idees, bons projectes i grups molt
interessants, però que treballen com si fossin un agrupament escolta
allotjat en una casa parroquial. Sembla com si la gran idea, el gran
projecte, el gran grup, en definitiva, fes por.

I és clar que un gran grup també comporta assolir grans problemes, però
crec que compensaria.

La única manera de pressionar els polítics és fent soroll i la simple
bona feina i una maror de grups minúsculs no fan prou enrenou.

Com ho veieu?

--
Xavier Cuchí Burgos
http://www.elincordio.com

* *
* Per un programari *
* LLIURE i en CATALÀ *
* *
* Sigues solidari, *
* utilitza programari lliure *
* *
* Sigues ètic, utilitza *
* programari lliure *
* *
* NO a les Patents de Programari *
* *
**********************************
* .---.
* |o_o |
* |:_/ |
* // \ \
* (| | )
* /'\_ _/`\
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com

---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------

Respondre per correu electrònic a