Den 2 januari 2012 09:54 skrev Niklas Johansson <sleeping.pil...@gmail.com>:

> Det får du gärna göra, det är här jag använt hjälpen mest. En detalj som jag
> ser som
> viktigast när det kommer till Basic-hjälpen är att alla exempel går att
> köra. Det är
> otroligt frustrerande att hitta ett exempel där något kommando blivit
> översatt så
> man måste granska makrot för att kunna använda det. För en nybörjare kan det
> mycket väl betyda att de lägger ner sina försök att använda
> makroprogrammering.

> Runtime brukar nog översättas med "körtid". Exempel runtime error =
> [...]

Hur vill du att jag ska göra rent praktiskt? Bara nämna alla fel jag
hittar här, eller ändra direkt i någon fil som jag sedan skickar
tillbaka, och i så fall vart?
Tidigare, det lilla jag har varit med och bidragit med, så har någon
skickat .po-filer som jag fipplat med och skickat tillbaka, men jag
antar att hjälpfilerna fungerar på något annat sätt.

Vänliga hälsningar

Johnny Rosenberg
ジョニー・ローゼンバーグ