Merhaba;

qsheffII kullaniyorsunuz degil mi ? qsheff ile qsheffII surumleri
arasinda enable-local-user olan parametre disable-local-user olarak
degismisti.

http://www.enderunix.org/qsheff/qsheff-II-2.1-r1.tar.gz

adresindekini kullaniyorsunuz degil mi ? Kullanmiyorsaniz da mutlaka bu
surume gecmeye calisin.

./configure --help derseniz hangi local-users parametresi oldugunu
gorebilirsiniz.

Not: Bir de enderunix listelerinde kesin bir konu ayrimi yok ve
olmayacak. Kimseye de su listeye sor, burasi bunun yeri degil seklinde
ifadeler kullanilmiyor. Ancak, qmail ve qsheff ile ilgili Turkce
sorularinizi qmail@lists.enderunix.org mail listesine sorarsaniz daha
cok yardim bulabilirsiniz. qsheff listesi de var ama liste dili olarak
Ingilizce kullanilmasi oneriliyor.

Kolay gelsin, Selamlar

Afşin Taşkıran
www.enderunix.org/afsin