From: Hakan OZAY [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, June 30, 2006 9:33 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] qSheff - Local Users

Merhabalar;

qSheff'in local-users anlayisiyla ilgili soru sormus ve anlamistim. Fakat
simdi anlamadigim birsey daha var:

Yerel agim; 192.168.0.0 agi. Ben qSheff'i derlerken --disable-local-users
kullanmadim. qSheff 2.1-r1 kullaniyorum. tcp.smtp dosyamda da; 127.: ve
192.168.0.: seklinde relay ayarlarim mevcut. Dedigim gibi, local-users
kapatmadigim halde, tcp.smtp dosyamda 192.168.0.: tanimi mevcutken
192.168.0.0 agindan gonderilen mailler taranmiyor. Acaba bu neden olabilir?

Tesekkurler
Kolay Gelsin...

http://www.eset.com