2008/4/29 mvillarino <mvillarino en gmail.com>:
> O Martes, 29 de Abril de 2008, Mar Castro escribiu:
>  Respondo de baixo cara riba:
>

>  > Pode ser un dos temas a debater durante a xornada de traballo do domingo
>  > do G11n. Que vos parece?
>
>  Non demorábel. A guía de estilo(s) e o(s) glosario(s) son cousas que non
> poden
>  ser adiados (pero non esperedes acordos nestas dúas cousas pola miña banda).
>
>  Iso máis a definición das características que debería ter un proxecto de
>  proxectos de equipos de tradución: infraestruturas, procedimentos, .....,
> [...]

Fixen un proxecto de lista de cousas que se poderían tratar e máis ou
menos quedou no estado cá guía de estilo :) O que máis ou menos quedou
está na wiki. Supoño que se despois detectamos cousas que non da tempo
a debater ou que non nos acordou incluir antes nos temas a tratar,
esas cousas poderían tratarse nunha xuntanza posterior nunha data que
non veña mellor a máis xente se fora isto posible.