El Miércoles, 26 de Diciembre de 2007, xabier escribió:
> Ola, creo que un dos camiños a seguir é o uso de Open Language Tools
> (https://open-language-tools.dev.java.net/ ) Ou OmegaT
> (http://www.omegat.org/ )  + pootle .
> Sobre todo porque supoño que non so lles interesa a tradución de
> software, senón de calquer tipo de texto.

Hola Xabier, canto tempo!!!

Pois coméntolle estes puntos tamén. De todos os xeitos, espero que se suscriba
á lista canto antes para non ter que facer eu de intermediario.

Graciñas :-)

Un cordial saúdo,

Carlos Rodríguez <capri99 en gmail.com>
GALPon.org - "Abrindo as portas do Sofware Libre"
VoIP SIP <capri99 en ekiga.net>