On ds, 2004-09-18 at 03:37, Josep Puigdemont wrote:
> "Raw" ("raw message", "raw data"...)
Vol dir les dades tal qual s'envien pel protocol, en el paquet TCP o
semblant, sense tractament. Deu ser alguna depuraciÃ, perquà un usuari
normal no ho deu necessitar.
> "Dockable Buddy List"
"Dockable" Ãs l'adjectiu que s'atribueix a elements d'interfÃcie que es
poden desprendre i reenganxar. A l'Anjuta vaig posar Enganxable. "Llista
d'amics enganxable"

> "Join a Chat" (El recull diu "join"=="unir", aixà està bà per a taules
> de bases de dades, etc, perà en un xat suposo que ha de ser "Entra a un
> xat", no?)
SÃ.