#: ../libgaim/protocols/silc/chat.c:722
msgid "User Limit"
msgstr "L'imit d'usuaris"

*** Límit

#: ../libgaim/protocols/silc/ops.c:1128
msgid "Join Chat"
msgstr "Entrar a un xat"

*** Entra

#: ../libgaim/protocols/silc/silc.c:1626
msgid "query <nick> [<message>]:  Send a private message to a user"
msgstr ""
"query <sobrenom> [<missatge>]:  Envia un missatge provat a "
"l'usuari"

*** privat

#: ../libgaim/protocols/silc/silc.c:1630
msgid "motd:  View the server's Message Of The Day"
msgstr "motd:  mostra la frase del dia del servidor"

*** Mostra (per coherència; a les cadenes següents hi ha majúscules.
O, si no, potser les següents s'haurien de posar en minúscula... -tot
i que és una menudesa)

#: ../libgaim/protocols/silc/silc.c:1642
msgid "call <command>:  Call any silc client command"
msgstr "call <ordre>:  Crida un ordre del client slic"

*** una

#: ../libgaim/protocols/silc/silc.c:1672
msgid "oper <nick> [-pubkey]:  Get server operator privileges"
msgstr "oper <sobrenom> [-pubkey]:  Dona privilegis d'operador"

*** Dóna (o millor "aconsegueix"?)

#: ../libgaim/protocols/silc/silc.c:1680
msgid "kick <channel> <nick> [comment]:  Kick client from channel"
msgstr ""
"kick <canal> <sobrenom> [comentari]:  Fa fora del canal el client"

*** Diria que ha de ser "Fes fora"...

#: ../libgaim/protocols/toc/toc.c:543
msgid "Country not supported."
msgstr "País no suportat."

*** suportat? Què vol dir "Country not supported?" "Aquest país no
està disponible? ...

#: ../libgaim/protocols/toc/toc.c:2095
msgid "Could not write file header.  The file will not be transferred."
msgstr ""
"No s'ha pogut escriure la capçalera del fitxer. El fitxer no serà enviat."

*** Potser millor "no s'enviarà" o "no es transferirà"?

#: ../libgaim/util.c:3297
#, c-format
msgid ""
"Unable to allocate enough memory to hold the contents from %s.  The web "
"server may be trying something malicious."
msgstr ""
"No s'ha pogut ubicar prou memòria per posar-hi el contingut de %s. És "
"possible que el servidor web intenti fer alguna maliciosa."

*** malesa

Ara sí que ja està :)  Molt bona feina, Josep!!!

Salut,

sílvia

El 02/04/07, Josep Puigdemont <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Ehem,

I el fitxer...

/Josep

El dl 02 de 04 del 2007 a les 01:17 +0200, en/na Josep Puigdemont va
escriure: