Has d'activar la casella "Consulta" a cerca i reemplaça. Llavors quan
facis una cerca et sortirà un nou diàleg. Jo crec que hauria de ser
"Reemplaça-ho per". També s'hauria de canviar "Cercar i reemplaçar"
per "Cerca i reemplaça".

Salut!

2006/6/19, Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]>:

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit:

> Bones Jordi,
>
> gràcies per corregir les dreceres. He vist això:

> Jo crec que Replacing aquí és substantiu, no verb. Deu ser el títol de
> la finestra.

Saps a quina part de l'interfice surt aquesta cadena? No aconsegueixo
reproduir-la.

Gràcies,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/

Google talk: xavi.conde a gmail.com

Hackers (and creative people in general) should never be bored or
have to drudge at stupid repetitive work, because when this
happens it means they aren't doing what only they can do —
solve new problems.

Eric Steven Raymond (http://catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html)
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/