Lo pitjor del gnumeric son les funcions, no estan traduïdes. Faré una
ullada a l'insal·lador, sembla un NSIS normalet.

Salut!

2006/6/19, Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]>:

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit:
> Estaria bé posar un comentari perquè un altre traductor no ho modifiqui.

Fet.

> Per cert, sabeu si algú ha mirat de fer l'instal·lador del GNumeric en
> català per a Windows? Sino puc mirar de fer-lo jo mateix.

Jo vaig mirar de compilar-lo però no de fer el instal·lador. Jo he provat la
versió de Windows i va força bé. Seria molt interessant tenir una versió
instal·lable per a Windows.

El programa va força bé i la traducció està en molt bones condicions, no
obstant això necessitaria una petita revisió potser.

Salut,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/

Google talk: xavi.conde a gmail.com

Hackers (and creative people in general) should never be bored or
have to drudge at stupid repetitive work, because when this
happens it means they aren't doing what only they can do —
solve new problems.

Eric Steven Raymond (http://catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html)
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/