Hola Gil,

estava fent neteja de les traduccions que tinc per aquí l'escriptori i
he vist que hi tenia el tracker, però que no hi era per enlloc, em sona
que ja l'havia enviat i s'havia corregit

veig que li falta cadenes (no en la traducció que adjunto, sinó al fer
el merge amb les cadenes que hi ha ara)

es pot pujar aquest i un cop fet el merge ja l'acabaré si de cas :)

He vist això per si ho pots corregir abans de pujar-ho:

#: ../src/libtracker/tracker-search.c:114
#: ../src/libtracker/tracker-search.c:122 ../src/libtracker/tracker-tag.c:111
#: ../src/libtracker/tracker-tag.c:119
#, c-format
msgid "Try \"%s --help\" for more information."
msgstr "per a més informació proveu «%s --help»."

Jo "per" crec que va amb la primera lletra en majúscula.

#: ../src/libtracker/tracker-search.c:135 ../src/libtracker/tracker-tag.c:130
msgid "Ensure \"trackerd\" is running before launch this command."
msgstr ""
"Assegureu-vos que s'està executant el «trackerd» abnas de "
"llançar aquesta ordre."

abnas -> abans

#: ../src/libtracker/tracker-tag.c:38
msgid "Remove specified tag from a file"
msgstr "Suprimeix l'etiqueta especifica del fitxer"

#: ../src/libtracker/tracker-tag.c:95
msgid ""
"To add, remove, or search for multiple tags at the same time, join multiple "
"options like:"
msgstr ""
"Per afegir, suprimir, o cercer múltiples etiquetes alhora,  ajunteu múltiples "
"opcions a l'estil:"

cercer -> cercar

#: ../src/trackerd/trackerd.c:143
msgid "Disable any indexing or watching taking place"
msgstr "Inhabilita qualsevol indexació o visualització que "
"s'estigui produïnt"

produïnt -> produint

#: ../src/trackerd/trackerd.c:141
msgid "Directory to exclude from indexing"
msgstr "Directori a excloïr de la indexació"

excloïr? :)

Bona feina Gil,

Jordi,

--