Sigana mah ayeuna tos ngetrend TOPENG disagala widang teh nya !?
Menta duit dijalan NGALUHUR NGARANKEUN AGAMA, KAPAN ? HEHEHE.
Menta sumbangan itu ieu mengatas namakan BENCANA ALAM tea pan.
NGANCURKWUN gereja mengatas namakan AGAMA oge, bari cocorowokan : Allahu Akbar !
Jadi lain palus alus kalakuan supaya ALUS ageman; malah AGEMAN dijadikeun
TOPENG !

Astaghfirullah; Subhaanallah; Allahu Akbar !

--- In kisunda@yahoogroups.com, oman abdurahman <omanarah@...> wrote:

> Kuat sangkaan si kuring kondisi persepsi pajabat jeung masyarakat anu
> negatif atawa henteu bengras siga ayeuna kusabab di jaman Orde Baru
> Pancasila disalahgunakeun tea. Sakumaha anu dicaritakeun ku p Habibie dina
> orasina, di jaman Orba, Presiden NKRI harita meusmeus teu Pancasilais,
> meusmeus Anti Pancasila ka person2 atawa kelompok2 anu panyangkana baris
> ngahulag laju kakawasaanana.
>
> Sabab anu kaduana, kusabab di jaman Orba malah nepi ka ayeuna, Pancasila teh
> ukur lip service, istilahna aya dina itungan tapi euweuh kandungan. Hal ieu
> [...]

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: