Hi!

Szerintem az MX-re nem kell címlista.

Ha az én MX-em küldi nekem a levelet és nincs ilyen rcpt akkor nem
visszadobom 5xxx-el, hanem kuka.
Ez azért nem teljesen RFC kompatibilis megoldás!
Melyik RFC-nek nem felel meg?
Amelyik szerint levél nem tűnik el "csak úgy".
Esetedben viszont van olyan levél, amit
az elsődleges azonnal kirúg - 500, menjél innen -, a másik átvesz - 200,
rendben -,
majd amikor továbbítaná az elsődlegesnek, az átveszi és simán eldobja a
levelet,
azaz nyomtalanul eltűnik. Nem ugyanaz a kettő!

Senki nem mondta, hogy ugyan az.

Igen elvettem kapott rá 200-as kódot, majd landol a kukában, nem tehetem meg??

Amikor AMAVIS teszi ~karantánba~ a levelet ott is a felado 200-as kap.
Karanténból 30 nap múlva cron-delete...

Ha egy domain-hez (cacht all és/vagy csoportos email) minden levél egy fiókba landol //A nagy T-nek van ilyen szolgáltatása// ott miden elvételre kerül és a USER dobja majd a kukába :)

--
  [Varadi Gabor]