Oleg Toski wrote:
On пт, 2005-03-18 at 17:31 +0200, Vesselin Kolev wrote:

Добре бе пичове, велики сте. Ако и Весо да е чешит и понякога краен в изказванията си, колко от вас са се научили на нещо от него? Аз много, без да си кривя душата. Ами прекрасно стана, един от малкото постващи детайлни и изчерпателни отговори се отписа, щото вместо да сложите на кантара ползи/раздразнение и да видите, че въпреки характера му ползите определено си струват търпението, решихте да показвате остроумие. Халал да ви е. Незнам кой е смелата личност fubar0 или както там се пише, пълнеща с коментари блог-а на Весо. Ще го цитирам:

"...надали знаеш какво се говори зад гърба ти - и Георги Данчев и Чорбаджийски те имат за надут лешпер и въздушна маса (с метанови примеси отзад) под налягане. Сега, моля те, да не вземеш и техните блогове да изтриеш? знам че е твой този, ама недей така сега :) не бъди толкова обидчив. бъди мъж за малко..."

Трудно ми е да повярвам, че Данчев и Чорбаджийски си падат по осмокласнически изпълнения. И не го вярвам. И те, и останалите - нямаше ли кой да каже една добра приказка поне? Ами хора сме. Нормално е да се ядосваме и дразним. Както и да се разбираме. От весовия блог рабирам, че Васко Колев го е обидил/раздразнил/etc, От това ковто прочетох в лист-а виждам, че Васко не е написал нищо кой-знае какво обидно. Писал е каквото му е мнението по един технологичен въпрос. Ок, Весо ми изглежда да е реагирал твърде пресилено. Никой друг ли не го видя? Трябва ли в подобна група да имаме и парламентьори, щото участниците са твърде ... горди за да правят компромиси с яда си?

Списъка все повече се изпълва с такива неща. Кофти ми е, защото съм отдавна в него и виждам, как фокуса се измества от технологията понякога и се превръща в кръчма. Никой не иска модериране (всъщност аз отдавна го искам, но болшинството предпочита съвсем свободния изказ). Как тогава да си спестяваме подобни изпълнения?

PS Към fubar0 - ей, мъж, много си мъжествен зад псевдоним. Що не си кажеш именцето?