A Dimarts 28 Octubre 2003 17:53, Josep Monés i Teixidor va escriure:

> L'error al que et refereixes és que si selecciones a la llista
> desplegable qualsevol opció els paràmetres que et surten no són
> correctes? És a dir, selecciones per exemple el tipus de base de dades
> ODBC i et surt com si haguessis seleccionat Adabas?

Exactament això!

Acabava treient un missatget dient que es tencaria !

Sense el l10n-ca va connectar-se correctament.

Una vegada feta la connexió vaig instal·lar  el l10n-ca
Em sembla que la conexio amb una MySQL funciona bé, llegeix i guarda,
pero a vegades al gravar dona error , que si no trova un camp,..  ho estic
provant.

Salut

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.4.22