Ho,a Jesús

A Dimarts 28 Octubre 2003 19:28, Jesús Corrius va escriure:
> ## IDENTIFICADOR_CADENA
> # A0B0
> msgid "Error: Cannot open file!"
> msgstr "No es pot obrir el fitxer: %s"
>
> que provoca que peti el build per motius evidents.
>
> Per tant, el revisor ha de canviar l'anterior per:
>
> ## IDENTIFICADOR_CADENA
> # A0B0
> msgid "Error: Cannot open file!"
> msgstr "Error: No es pot obrir el fitxer!"

  L'script que fas servir per a generar els catŕlegs de traducció no et marca
les entrades canviades com a «fuzzy» (inexactes)?

        #, fuzzy

  Llavores corregir-les és un moment i quan "muntes" cap a les fonts, si
l'script llegeix aquesta entrada estŕndard es pot limitar a deixar l'anglčs
original.

  El que penso que demana en Josep:
        Si poses l'script a disposició dels col·laboradors ell podrŕ muntar els
        catŕlegs contra el codi font del paquet de Debian i obtindre un pedaç,
        que de funcionar es pot incloure de facte a les continues revisions
        que fan(ran/rem) d'aquest entorn d'oficina.

  A veure si quan tinguem el KDE en voga em sumo amb alguna revisió (perň
faciletes que és un camp que tinc molt limitat).

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :   <bella5 AT teleline DOT es>     ##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org       ## i
col·laborador dels projectes:
        Debian en catalŕ: http://www.debian.org/index.ca.html
        KDE en catalŕ: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
        T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca