At 02:46 PM 5/15/99 +0200, you wrote:
>    Do tego zbioru 13 dobrych manier autorstwa pana Matejki
>    nalezaloby wlasciwie dopisac JAKO PUNKT PIERWSZY nastepujaca
>    maksyme:
>
>(1) usuwac "wklejki", wycinac ogony, i zachowac *jakas* proporcje
>    pomiedzy dlugoscia wlasnych komentarzy wzgledem tekstow ktore
>    sie cytuje (a co dopiero w calosci!). Jednolinijkowe bowiem
>    potwierdzenia itp dlugich, i wczesniej juz znanych materialow,
>    w czym wlasnie celuje nasz pan "Kamyczek"[*], jest oznaka co
>    najmniej braku zrozumienia medium w ktorym sie pisze, jesli
>    nie pogardy dla (czasu i energii) czytelnikow (a to ?chyba?
> [...]
Jestem pelen autentycznej skruchy tylko ze nie wszystko
zrozumialem.Bylbym bardzo wdzieczny za przyklad ktory
uzmyslowi mi dokladnie na czym polegaja moje bledy
(starosc nie radosc!).Poza tym moze nieslusznie rozumuje,ze

 Alexander J.Matejko
University of Alberta
 fax (403)4927196

Odpowiedź listem elektroniczym