Pani Magdo,

Reaguje troche z opoznieniem, bo prywatnie mam wiele zamieszania wokol,
wiec internet na nieco dalszy plan schodzi. Zgaduje, ze pozwoli mi Pani
dodac ten wiersz Baczynskiego (" Elegia o chlopcu polskim") do kolekcji
pod http://www.iyp.org/pegasus/kkb.html ? Jako zainteresowany literatura
powierzchownie tylko sadzilem, ze mam na tamtych stronach wiekszosc
wierszy Baczynskiego, a tu czytam tymczasem o 500 utworach! Czy "Elegia"
przez Pania cytowana jest kompletna? Chetnie dostalbym wiecej wierszy
Baczynskiego, najlepiej z polskimi znakami, aby rzeczywiscie utworzyc w
miare pelna kolekcje jego utworow. Te ktore sa w tej chwili przygotowal
Adam Szczurowski (byc moze jest tu na liscie).

Pozdrawiam,
zb.

Magdalena Lenarczyk wrote:

> Poeta walczacy
>
> 4 sierpnia 1944 zginal Krzysztof Kamil
> Baczynski
> [...]
>      W rekopisach zachowalo sie okolo 500 utworow
> poetyckich, w tym okolo 20 opowiadan, wierszowany
> dramat i kilkanascie sporych poematow.
>
> ( Dziennik Polski , 03.08.'99 )
>
> A ode mnie [z pamieci]:
>
> -" Elegia o chlopcu polskim" , jedna z wielu elegii , ktore KKB
> napisal :
> [...]

Odpowiedź listem elektroniczym