Prosze Panstwa.

Dopstalem taka oto "pocieszajaca" wiadomosc ze "oprawca puscil ofiare".
Mam jednak wszelkie podstawy watpic w szczerosc jak i w prawdziwosc
oswiadczenia bowiem wyslane minute temu zapytanie do servera o moj
status odbilo mi sie informacja, ze zostalo skierowane do wlasciciela.
Uwazam, ze moim obowiazkiem bedzie powiadomic wladze uniwersytetu w
Buffalo o panujacych na naszej liscie zwyczajach i samowoli "ownera".
Takie postepowania o jakich juz byla wielokrotnie mowa (moge je
przytoczyc gdyby ktos zapomnial) uragaja zarowno prawom demokracji jak i
wymaganemu profesjonalizmowi dla sprawowania spolecznej funkcji na
amerykanskiej uczelni.

Andrzej M. Sikorski

Sun, 16 Jan 2000 13:35:54

[EMAIL PROTECTED] has just altered your subscription options for the
POLAND-L list as per the "SET POLAND-L NOREVIEW" command. For more
information about subscription options, send a "QUERY POLAND-L" command
to [EMAIL PROTECTED]

FREE Personalized Email at Mail.com
Sign up at http://www.mail.com?sr=mc.mk.mcm.tag001

Odpowiedź listem elektroniczym