Andrew Sikorski wrote:

> Prosze Panstwa.
>
> Dopstalem taka oto "pocieszajaca" wiadomosc ze "oprawca puscil ofiare".
> Mam jednak wszelkie podstawy watpic w szczerosc jak i w prawdziwosc
> oswiadczenia bowiem wyslane minute temu zapytanie do servera o moj
> status odbilo mi sie informacja, ze zostalo skierowane do wlasciciela.
> Uwazam, ze moim obowiazkiem bedzie powiadomic wladze uniwersytetu w
> Buffalo o panujacych na naszej liscie zwyczajach i samowoli "ownera".
> Takie postepowania o jakich juz byla wielokrotnie mowa (moge je
> [...]

Zaczynam powoli podejrzewac, ze lista jest od pewnego juz czasu
konsekwentnie
dlawiona - prosze tylko zwrocic uwage na  dotyczace jej
przepisy bedace swoistym kuriozum w calym Internecie i wynikajace z tego
stale
zmniejszanie sie liczby watkow i postingow.

Moze przestac sie w to bawic albo przeniesc server gdzie indziej?

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym