>Pani Anno! Niestety wiekszasc glosujacych kobiet odaje swe glosy na
>lepiej wygladajacego lub lepiej prezentujacego sie w telewizji
>polityka. Rzadko kiedy kobieta w polityce kieruje sie logika. Wiekszosc
>nawet nie zna programu partii, z ktorej dany wybierany przez nich
>polityk sie wywodzi.

>Pozdrawiam
>Grzegorz Rumatowski

Kobiety moze nie czytaja dokladnie programow partii, ktore sa nudne i
najczesciej i tak pozostaja tylko w sferze planow, bo po wyborach kazda
partia stara sie wykrecic z obietnic przedwyborczych, ale za to swietnie
wiedza kiedy jest dobrze, a kiedy jest zle i kiedy sie poprawia a kiedy
pogarsza i kto jest za to odpowiedzialny.

Oczywiscie ze w obecnych czasach wiekszaa role niz dawniej odgrywa
"telewizyjna osobowosc" kandydatow, ale niech mi tu Pan nie twierdzi ze
kobiety bardziej sie tym kieruja od mezczyzn. Wszyscy ulegamy zludzeniom
kreowanym przes specjalistow  od "image and public relations" i jesli Pan
mysli ze Pan temu nie ulega, to jest Pan w bledzie. Jezeli juz cos, to
kobiety lepiej wychwytuja sztucznosc i nieszczerosc w zachowaniu kandydatow
na politykow.

Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym