> Pani Anno! Niestety wiekszasc glosujacych kobiet odajje swe glosy na
> lepiej wygladajacego lub lepiej prezentujacego ssie w telewizji
> polityka. Zadko kiedy kobieta w polityce kieruje sie logika. Wiekszosc
> nawet nie zna programu partii, z ktorej dany wybierany przez nich
> polityk sie wywodzi.

> Pozdrawiam
> Grzegorz Rumatowski

Wczoraj przebierajac sie przed treningiem, moj kolega Mathias, z zawodu lekarz
ginekolog, stwierdzil, ze od dzisiaj do cwiczen specjalnie przykladac sie nie
bedzie. Widzac nasz pytajacy wzrok, opowiedzial o wynikach najnowszych badan
statystycznych. Otoz, ponoc kierujac sie wyborem partnera, kobiety rzadko
zwracaja uwage na sportowa sylwetke. Slowem, zarysowany brzuszek wcale paniom
nie przeszkadza, byleby mezczyzna lubil dzieci, dobrze pachnial (moze chodzilo o
to, zeby nie cuchnal) i byl dowcipny. Ciekawe, czy podobnie bywa, jesli kobiety
maja dokonac wyboru polityka? I jak to sie ma do rzekomego braku logiki w
podejmowaniu decyzji politycznych porzez kobiety?

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym