Wedlug PAP:

        Kwasniewskiemu ufa 73 proc. badanych (spadek o 5
        punktow procentowych wobec sondazu z listopada);
        Lechowi Kaczynskiemu - 60 proc.(wzrost o 6 punktow proc.),
        a Hannie Gronkiewicz-Waltz - 59 proc. (wzrost o 1 punkt proc.).

Czy ja powinienem jeszcze cokolwiek komentowac? A ten tekst nie wystarczy?
On jest i informacja i komentarzem jednoczesnie... Mnie brak slow.
Doslownie. Az nie jestem pewien, czy mysle jeszcze czy tez moze moje
wyobrazenie o wlasnym mysleniu jest tylko iluzja do trzeciej potegi.

zb.

Odpowiedź listem elektroniczym