Hehe...rank-marola

Iko mak darul lah tabiaso ba-sms atau ber chit-chat,
dimaa kalau bisa kato itu sasingkek mungkin
saroman Nan dibawah iko :
IA = Insya Allah
JKK = Jazakallohu Khoiro
MB = Muballigh
MBT = Muballighot.

Ah nan lain lah lupo ko ha...:), jado dengan tidak
ingin meremehkan sedikitpun syair2 Allah dan pujian
maupun doa, tapi ini semata mencari segi kepraktisan.

Maaf, kalau kurang sapandapek

Wassalam
Adr

--- RaNK MaRoLa