Sato saketek pulo ambo di balerongko kabakeh mamak ambo kasadonyo.
tantang system negara demokrasi, kerajaan atau khilafah, bagi ambo indak ciek juo nan manjadi masalah, karano system adolah alat untuk mencapai tujuan, cubo caliak pulo AMerika dengan system demokarasinyo bisa mambuek warganya makmur, dan baitu pulo UK dengan system kerajaan dapek pulo mambuek warganya mamkur pulo. yang penting baa pelaksanaannyo lai mamcapai tujuan nan direncanakan, samantaro demokrasi nan dipakai dinagari awakko  bukan mambuek masyarakatnyo makmur tapi nan lai ado iyo sutan makmur baa agak hati  mamak kasadonyo ? karano dengan demokrasi ala nagari awak iolah apo bilo kasadonyo alah sapakaiek wakie rakyat untuk manggolkan kaputusan nan untuak ma makmurkan inyo sae iko bisa dilakukan. caliaklah ANggota DPRD Sumbar kiniko nan bamasaalah apo itu nan dikatokan demokrasi?antalah
----- Original Message -----
Sent: Saturday, May 08, 2004 3:52 AM
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Demokrasi lagi...

hehe...Sehan.

masih tabayang juo diambo gulai gajeboh nan awak makan
tempo hari. Apa khabar...? Mudah mudahan sehat, insya
allah kalau umur panjang kita bisa ketemu lagi kapan2,
i really enjoy seeing you. You are nicer than i
thought.

lama indak muncul di rn, namun sekalinya muncul mampu
memancing uni evie untuk berkomentar....;-)

ah lapeh taragak ingin pulo mandanga komentar sehan
atau sanak nan lain di milis iko tentang pertanyaan
ambo iko.

kira kira apakah iya rakyat indonesia sudah sepakat
bahwa demokrasi adalah satu2nya pilihan. Kenapa tidak
ada yang membuat polling dan menanyakan pada rakyat
manakah yang lebih mereka inginkan..? demokrasi kah..,
kerajaan kah atau negara khilafah..?

saya tidak akan heran, banyak yang akan memilih
demokrasi nantinya, kalau kita cerita promosi / iklan,
maka demokrasi emang kenceng promosinya. Tapi kalau
ada yang lebih suka memilih kerajaan ataupun khilafah
lantas apakah masih mau memaksakan demokrasi juga...:(

wassalam
adr