Mij lijkt het alleszins interessant om zowel de OSM-data als de GIS-data
hier te delen.

Doorgaans worden dit soort dingen door één zeer gemotiveerde persoon
gedaan. Ik weet niet of er nu zo iemand in de zaal is :)

Indien niet, dan kunnen we hier eventueel een task in de Belgische tasking
manager aanmaken; eigenlijk alleen maar om te kunnen volgen wat al gedaan
is en wat er nog moet gebeuren.

Voor relaties: het enige dat ik zie waar je specifiek op zou moeten letten,
is dat de role "forward" en "backward" moet omgedraaid worden als je de weg
omdraait. Kan je eventueel vermijden door van oneway=yes naar oneway=-1 te
gaan. Als je bij het knippen van wegen relaties onmogelijk maakt (vb een
bus die een barriere passeert), dan is dit wel eenvoudig op te pikken door
de QA tools denk ik.

--
Joost Schouppe
OpenStreetMap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |