Hallo Seppe,

Dat is waar we de mailing list voor hebben, dus vraag maar! Eventueel wil
ik ook wel eens een Google Hangoutsessie doen om wat mee te helpen. Ik heb
de data voor Leuven omgezet, maar op zich stelt het niet zoveel voor. Veel
wegen splitsen, een aantal omdraaien. oneway=-1 vind ik geen goede
oplossing. Als ik die tegen kom, zet ik ze om naar oneway=yes (dmv van
reverse, natuurlijk).

Dat ze dat in Gent van de ene dag op de andere willen doen, lijkt me een
logistieke nachtmerrie, maar dat is niet echt ons probleem.

mvg,

Jo

Op 28 februari 2017 om 10:55 schreef Santens Seppe <seppe.sant...@stad.gent>
: