2010/3/27 Aleš Janda <openstreet...@kyblsoft.cz>:

> Ano, tak tohle by možné bylo, minimálně pokud by ta textura nebyla závislá na
> natočení (ačkoli zrovna u hřiště by se dalo natočení celkem bezpečně nějak
> odvodit). Mimochodem, možná blbá otázka - jak by měla vypadat textura
> fotbalového hřiště? Prostě tráva? ;-)

Tuhle featuru jsem navrhoval na
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czechia/OpenKýbl3DMap
(takže teď vidím, že to nikdo nečte ;-) ), texturou fotbalového hřiště
by pochopitelně bylo něco jako
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Soccer_field_-_empty.svg :-)

Trošičku jsem přemýšlel, jak by to šlo udělat… pokud je hřiště
obdélník (nebo aspoň „skoroobdélník“), je to docela snadné. Pokud ale
ne, tak je to dost problém… tam by se buď ta textura prostě nedala,
nebo by se muselo dělat asi nalezení maximálního obdélníku, který se
do toho polygonu vejde, nebo tak něco.

-- Petr Kadlec / Mormegil