> Tuhle featuru jsem navrhoval na
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czechia/OpenKýbl3DMap
> (takže teď vidím, že to nikdo nečte ;-) ), texturou fotbalového hřiště
 > by pochopitelně bylo něco jako
 > http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Soccer_field_-_empty.svg :-)

Čte, ale přiznám se, že toho odkazu na texturu jsem si nevšiml. A musím říct,
že
je geniální ;-)
To by byla opravdu velká machrovinka :-)

> Trošičku jsem přemýšlel, jak by to šlo udělat… pokud je hřiště
> obdélník (nebo aspoň „skoroobdélník“), je to docela snadné. Pokud ale
> ne, tak je to dost problém… tam by se buď ta textura prostě nedala,
> nebo by se muselo dělat asi nalezení maximálního obdélníku, který se
> do toho polygonu vejde, nebo tak něco.

Popřemýšlím nad tím, jak zjistit, jestli je polygon „skoroobdélník“. Daly by se
tak dělat i jiné věci, konkrétně na ty textury by se to hodilo dost. A mohlo by
to být pěkný.

Díky.

Aleš Janda