Přesně tak sem si tu texturu představoval. Na sporty moc nejsem, ale pár
dalších hřišť má určitě také své charakteristické čáry (určitě tenis např.)
Distribuovaný výpočet by asi mohl počkat ještě, ale to ruční upřednostnění
oblasti by bylo fajn, v tom případě bych viděl jako lepší variantu počkat na
další update dat, tedy renderovat zítra.
Jo a tu wikistránku jsem třeba já také viděl už dříve, jen ty hřiště tam buď
nebyly nebo jsem na ně zapoměl...to jen aby si někdo nemyslel že jeho práce
vyšla vniveč. Je to určitě jeden z jednodušších způsobů jak to vizuálně
zatraktivnit.