> Ik heb al eens iets gebouwd dat mensen in staat stelt om hun GPX
> file op snelle en makkelijke manier te tonen (dat is wat je bedoelde
> denk ik).  Zie
> <https://rejo.zenger.nl/topo/embed-osm-and-track-in-webpage.php>
> voor een uitleg.
>
> Basically: "https://rejo.zenger.nl/topo/osm/?fn=url-of-gpx-file";.
> Er zijn nog wel wat dingen die uitgebreid moeten worden, waypoints
> worden nog niet getoond bijvoorbeeld.
>
> Maar, het is misschien leuk dat dat er is, meer dan een quick 'n'
> dirty speeltje is het niet. Het is gewoon weer een semi-handige
> [...]

Ik denk dat dit een goed onderwerp om aan te beginnen. Dus, wat willen
'gewone' gebruikers voor kaartjes, en hoe kunnen we er voor zorgen dat ze
die gemakkelijk kunnen maken.

Kunnen we bijv. iets maken wat minstens net zo goed is http://www.mapmyrun.com/

En wat is de bijv. de doelgroep, ontwerpers van websites die liever hun data
lokaal laten en wat gegenereerd javascript willen, of eind gebruikers die
zelf geen website hebben en alles willen uploaden naar een website die
daarna iets terug geeft waar ze naar kunnen linken.