++ 07/07/09 16:51 +0200 - Philip Homburg:

>Dat klopt niet. Ik heb redelijk veel met http://yournavigation.org/ gespeeld
>(die natuurlijk gosmore als backend heeft) en recenter met ANDNAV2. En in
>beide gevallen zie je dat de navigatie software heel veel steken laat vallen.
>
>Ook in de data zitten veel fouten maar op route gebied is het model dan
>ook verre van compleet.

Kun je eens wat voorbeelden noemen?

Kijk, ik kan niet zoveel doen aan het de code van die route planner, dus
als daarmee iets verkeerd is houd het op. Maar, als er dingen verkeerd
gerouteerd worden omdat de tagging van de straten niet correct is, dan
kan ik daar wel iets mee doen. Zeker als in het in een omgeving is die
ik ken.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.