X = 3
-x**2

eu cred ca nu e tot una (sau nu ar trebui sa fie) cu

-3**2

in al doilea caz e vorba de constanta numerica -3
in primul caz, "minus" este operator binar (se presupune ca exista un zero
inainte de operatorul -)

e o problema de ordinea de efectuare a operatiilor matematice si fiecare limbaj
si/sau compilator/interpretor poate avea propria parere in privinta ei.
personal nu cred in precedentele implicite si folosesc copios parantezele care
fac codul mai lizibil (si mie imi place sa scriu pentru oameni, nu pentru
compilatoare) mai portabil si il scuteste pe cititor de stinjenitoare intrebari
(asa cum ne punem noi acum) asupra rezultatelor unei formule banale.

= = = = =

Eu am incercat:

perl -e 'print -3**2;'

(** e echivalent cu ^ in Excel)
Iar rezultatul a fost -9.

(-3)**2  e egal totusi cu 9.

Fiind vorba despre perl versus Excel... cred ca programele open source
aplica o matematica diferita de cea a programelor closed source. :-))

Octavian