To: <tic-lobby@agora.ro>
Sent: Tuesday, July 17, 2007 20:01
Subject: Re: TIC-Lobby: Câte zile lucrătoare sunt între data X și data Y ?

bai renato, parca erai in concediu prin uniunea europeana ;)
nu sari tare la colegul asta mai tanar, ca poate chiar crede ca vrei sa il musti de jugulara :)

sugestie pentru razvan: cand scrii mesaje care te implica, nu folosi adresa de mail de la serviciu, decat daca e firma ta personala

azi pe post de impaciuitor,
tibi

----- Original Message ----- From: "Renato Aranghelovici" <[EMAIL PROTECTED]>