El dia que Novel va anunciar la compra de SUSE jo vaig suprimir de la llista
de distros possibles SUSE.

En primer lloc perquè SUSE deixava de ser europea per passar a ser nord
americana, i per tant la tecnologia i know-how que assolís SUSE ja no era un
bé per Europa sinó per USA.

En segon lloc perquè no cal oblidar que EL MILLOR CLIENT QUE HA TINGUT MAI
NOVELL HA ESTAT SEMPRE MICROSOFT.

És veritat que Microsoft paga tard. Cal denunciar-los a la justícia, invertir
temps i diners en advocats, i recursos, i més advocats i més recursos.

Però quan paga... collons quan paga!!!

Microsoft ha pagat a Novell històricament en concepte de patentes infringides
i pràctiques monopolistes molt més que la suma de tots els altres clients de
Novell junts.

I a sobre tot net!!!

Un cop cobres, pagues el 10% als teus advocats i llestos!!!

No cal ni continuar pagant el sou als teus treballadors, que vas acomiadar fa
uns anys a l'espera de la resolució judicial.

Només cal que agafis una part dels diners i compris una altra empresa que
Microsoft estigui aixafant.

Era d'esperar que tard o d'hora Novell es girés en favor del seu gran client.

Eduard Pertíñez
http://www.bredax.com