Altre client GNU/Linux que la Microsoft està robant d'una empresa de
programari Lliure (Red Hat) !

Web Baguete- http://www.baguete.com.br/noticia.php?id=15588

Porto Alegre/RS24/01/07 – 13:55

Wal-Mart pugues contractar MS per a suport al SUSE Linux

La Wal-Mart planeja contractar la Microsoft per a donar suport al
programari de la Novell SUSE Linux, dintre dels seus plans d'ampliació
de serveis basats en web. La informació va ser divulgada aquest dimarts,
23 , per la web americana especialitzat en programari lliure Slashdot.
La gegant minorista americana és actualment client de la Red Hat. El
portal apunta que el COO de MS, KevinTurner, és el ex-CIO de la
Wal-Mart.

--

                                Marcelo

      Meu Blog