YOU ARE THE BEST MATE! GO FORWARD... and enjoy.... uhuhuh.... GEISHA bo....

Popo..bawa satu pulang..ya..

Saya senang membaca abstract makalah Popo yang akan disampaikaan di Tokyo
University..Tidak hanya penting untuk mereka..tapi juga untuk kita disini..

Please send us a copy of the complete paper Popo to this maillist..

salam
wisnaya