Nu a budou se z rozpitvanych organu nasledne pripravovat ovar, jitrnice,
jelita?

-mt
Dne 18. 5. 2016 5:28 napsal uživatel "Blanka “Barney” Laudová" <
blandr...@gmail.com>:

Ach, a já myslela že jsem to napsala jasně. Uvedu tedy věci na pravou míru:
má se jednat skutečně o pitvu, tedy otevření mrtvoly a prohlédnutí a
rozřezání jejích orgánů, tak jak se postupuje u patologickoanatomické pitvy
člověka. V průběhu demonstrace jsem chtěla přikládat odborný výklad ke
strukturám, které nalezneme, zajímavosti o jejich funkci a vzniku. prase je
orgány velmi podobné člověku, jak asi víte. Zprostředkovat návštěvu pitevny
pro kamarády (což byl původní stimul) bohužel nemohu (navíc v současnosti
prakticky nepitvají už ani patologové), napadlo mě toto řešení. Setkalo se
s velmi pozitivním ohlasem, takže musím říct, že budu velmi překvapena,
jestli to bude odpískáno s argumentem, že je to "příliš náročné", nebo
dokonce "nesmí se to" (sic!).

Barney

Odesláno z iPhonu

17. 5. 2016 v 15:27, Radek Pilar <mr...@mrkva.eu>:

> Tomu se pak nerika pitva ale vivisekce.

CTJB? Tim se zaroven zajisti, ze vse bude sezrano behem nekolika hodin (a
mrazaky netreba)...

<mailto:mr...@mrkva.eu> napsal(a):

> [...]
TomSuch, Trimen) o