Hola Ernest,
que hi tens a la línia 43 del /etc/X11/Xsession? al meu hi tinc un
comentari, per això m'estranya que et salti a aquesta línia
has provat de comentar tot el de .environment excepte l'export
LANG="ca_ES.UTF-8" i provar d'entrar a veure si peta?

salut!
Lluís

Missatge de Ernest Adrogué <n...@posteo.de> del dia dc., 17 d’oct. 2018 a
les 19:09:

> Hola,
>
> Si intento entrar amb el login gràfic lightdm, surt immediatament i em
> torna a la pantalla de login.  Al fitxer .xsession-errors hi ha les
> següents línies
>
> dbus-update-activation-environment: setting
> DBUS_SESSION_BUS_ADDRESS=unix:path=/run/user/1000/bus
> dbus-update-activation-environment: setting DISPLAY=:0
> dbus-update-activation-environment: setting
> XAUTHORITY=/home/ernest/.Xauthority
> /etc/X11/Xsession: 43: export: és: bad variable name
>
> O sigui, entenc que algú està intentant exportar la variable "és", i com
> [...]

Respondre per correu electrònic a